Technické podmínky Sreality.cz
Výpisy inzerátů, projektů a realitních kanceláří
Sreality.cz
Inzeráty se dají hledat pouze na základě zvoleného filtru. Výpis inzerátů je automaticky seřazený od nejnovějšího inzerátu. Dále je možné inzeráty řadit dle ceny.
Ve všech případech řazení se na první pozici zobrazuje inzerát, který je zařazený v reklamní pozici TIP regionu. Tento inzerát je označený štítkem TIP a pokud je tato pozice na zvolený filtr zakoupena zobrazuje se vždy na prvním místě. Následně se inzeráty řadí dle:
- Nejnovější – inzeráty se řadí dle data a času vložení a zároveň dle času tzv. topnutí inzerátu. Každý vložený i TOPovaný inzerát dostane svoje časové razítko a podle daného času se ve výpisu seřadí.
- Nejlevnější – inzeráty jsou řazeny vzestupně dle zadané ceny inzerované nemovitosti. Inzeráty, které nemají uvedenou inzerovanou cenu (Info o ceně v realitní kanceláři RK) jsou automaticky řazeny nakonec jako nejdražší. Pokud mají inzeráty stejnou cenu, tak jsou seřazeny dle data vložení.
- Nejdražší – inzeráty jsou seřazeny sestupně dle ceny inzerované nemovitosti. Inzeráty, které nemají uvedenou cenu (Info o ceně v realitní kanceláři RK) jsou brány jako nejdražší a jsou tedy na prvních místech. Pokud mají inzeráty stejnou cenu, tak jsou seřazeny dle data vložení.
Seznam.cz – hint
Pokud se zobrazí při zadání fulltextového dotazu hint na Sreality.cz, jsou inzeráty v hintu řazeny dle časového razítka od nejnovějšího inzerátu. V hintu se zobrazí první 3 inzeráty z daného filtru.
Developerské projekty
Projekty se dají vyhledat pouze na základě zadaného filtru. Developreské projekty se automaticky řadí dle nejnovějšího podle data a času vložení do systému.
Realitní kancelář
Realitní kancelář je možné hledat v adresáři RK buď dle regionu nebo přes vyhledávací pole. Výsledky ze všech hledání jsou řazení automaticky dle počtu zakázek dané realitní kanceláře.
Reklamní pozice
Homepage Sreality.cz, Filtry
- TOP branding a Video branding – reklama se zobrazuje v horní části stránky. Na HP se zobrazuje nad výběrem kategorie a ve filtru na samotnými filtry. Cílení je možné na region, zařízení, behaviorální.
- Regionální atraktivní nabídka – pozice se zobrazuje pod kategoriemi. Jedná se o textovou reklamu s menší fotkou, která se dá cílit na region a při zakoupení se zobrazuje týden na HP.
Výpis inzerátů
- TIP regionu – pozice se zobrazuje jako první inzerát s označením TIP. Na pozici může rotovat více inzerátů od jedné realitní kanceláře. Cílení reklamy je na typ, kategorii a region. Pozice jde koupit na jednotlivé dny.
- TIP makléře – ve výpisu inzerátů na 5. pozici se zobrazuje tato reklamní pozice. Fotografie, jméno a kontakty na makléře. Pozice se cílí na typ, kategorii, region a je možné ji koupit vždy na týden.
- TIP logo – zobrazení loga realitní kanceláře i ve výpisu inzerátů. Aktivace probíhá přes administraci Srealit. Logo se pak zobrazuje u všech zakázek realitní kanceláře. Na řazení výsledků to nemá žádný vliv.
- Bottom a Videobottom – pozice se zobrazuje pod výpisem inzerátů. Cílení na region a prodej na CPT.
Detail inzerátu
- Balíček bottom – zobrazuje se v detailu inzerátů nad patičkou webu. Inzerce se kupuje přímo na konkrétní IČ. Klienti si tak můžou ve svých inzerátech zobrazit i vlastní banner s možností cílení díky Sklikové kampaně. Banner se zobrazuje měsíc.
- Hypoteční srovnávač – pozice je umístěna v detailu inzerátu ve spodní části pod kontakty. Pod názvem a cenou je proklik „Spočítat hypotéku“ V současné době probíhá pilotní projekt se společností, která dodává úrokové sazby všech bank.